Společnost Dermacol má nejen zbrusu nové logo, ale také sídlo. Oblíbená kosmetická značka přesídlila z pražské Ruzyně do Nových Butovic. A že to tam mají krásně, až luxusně zařízené! Továrna na celosvětově známý make-up pak nadále zůstává v Brně. Pojďte se spolu s námi podívat, jak vypadají kanceláře i brněnská výrobna.
Ženský ráj na zemi. Tak by se dalo nazvat nové prostředí oblíbené kosmetické společnosti. Dermacol zabírá dvě patra v kancelářském komplexu Avenir Park na Praze 5. Kanceláře byly pod vedením spolumajitelky Věry Komárové od začátku zařízeny s ohledem na zaměstnankyně, které jsou nad muži v drtivé převaze. „Chtěly jsme vytvořit povznášející prostředí, které bude příjemné hlavně nám, ženám, což se podle dosavadních ohlasů povedlo. Krásné prostory, kde můžeme nejen pracovat, ale také se společně setkávat, bavit a vymýšlet nové věci, nás nesmírně povzbudily a zlepšily i celkovou firemní kulturu,“ uvedla Komárová.
Chybět nesmí Beauty Room neboli speciálně navržená místnost sloužící jako výkladní skříň produktů, jichž má značka už víc než tisíc. Určena je hlavně pro pravidelná jednání oddělení vývoje a marketingu, kosmetická školení, ukázky líčení, schůzky s obchodníky a prezentace exportním klientům.
Recepci lemují z obou stran průhledné panely, v nichž stoupají nekonečné proudy růžových bublinek. Společné prostory i kanceláře majitelů pak zdobí mnoho ikonických kousků slavných designérů a značek. Na stěnách najdete básně a příjemnou atmosféru navozují i rozmanitá křesílka, židle a pohovky ve tvaru růží, srdcí, mašlí nebo ženských rtů.
Jak se vám nové kancelářské Dermacolí prostředí líbí? Je roztomilé, že?
Továrna má varnu pro dalších 20 let
Továrna stále sídlí v Brně, jednu novinku však přeci jen má, a sice novou barevnou varnu. „Základ varny pro barevné hmoty, tedy hlavně make-upy, ale i fluidy nebo oleje, tvoří dva nové kotle, z nichž má každý objem 1100 litrů. Spolu s digitálními technologiemi, umožňujícími přesně kontrolovat každý var, jde o nejmodernější typ zařízení, který je na trhu dostupný,“ vysvětlila Komárová. „Třeba našeho legendárního krycího make-upu teď můžeme vyrobit až pětkrát víc, což znamená až 15 milionů kusů ročně. Investice činila asi 25 milionů korun a předpokládáme, že kapacita varny bude stačit na dalších 15 až 20 let,“ dodala.
Text: Michaela Rochovanská
Foto zdroj: Dermacol